تیربرق
تیربرق

توضیحات آگهی

پایتون چیست ؟

دنیای کامپیوتر دنیای زبان های برنامه نویسی است. برنامه نویسی پل ورود ما به دنیای باینری است و زبان های مختلف راه های ورود مختلفی به این دنیا برای ما ایجاد می کنند.
شاید امروزه از میان تمام زبان های برنامه نویسی موجود، نام زبان برنامه نویسی پایتون را بیش از همه شنیده باشید. زبان برنامه نویسی که امروزه به یک ترند ( Trend ) جهانی تبدیل شده و کمتر کسی است که در دنیای تکنولوژی با این زبان آشنایی نداشته باشد و مطالبی را درباره این زبان نشنیده باشد.
زبان برنامه نویسی پایتون در سال 1991 متولد شد. خیدوفان روسوم با هدف خوانایی بالای کد ها شروع به ساخت زبان برنامه نویسی پایتون کرد و توانست این زبان برنامه نویسی را بسازد. پایتون یک زبان برنامه نویسی شی گرا می باشد.
سوالی که ممکن است شما نیز مثل من هنگامی که اولین بار با نام پایتون و برنامه نویسی با آن مواجه شدم، بپرسید این است که حالا از بین چندین و چند زبان مختلف که در تمام دنیا وجود دارد و خیلی از آن ها نیز قدیمی تر از پایتون هستند. چرا پایتون به این اندازه محبوب است؟ چرا همه اینروزها درباره این زبان قدرتمند صحبت می کنند؟
پاسخ این سوال بسیار ساده است: سادگی در کنار قدرت. همانطوری که قبل از این اشاره کردم زبان پایتون زبان بسیار قدرتمندی است. خب ما بسیاری زبان قدرتمند در دنیا داریم اما چرا برنامه نویسان برروی پایتون پافشاری می کنند؟ تلفیق قدرت در کنار سادگی وکارامدی ترکیب بسیار قوی می شود. این ترکیب به قدری قدرتمند است که هر برنامه نویسی را وسوسه می کند تا حداقل یکبار هم شده برنامه نویسی با این زبان را تجربه کند.
شاید بگویید خب حال که من برنامه نویس نیستم و الان میخواهم این زبان را آغاز کنم آیا این زبان مناسب من است؟ جواب ساده است. بله، از آنجایی که بار ها در متن بالا نیز اشاره شد این زبان نسبت دیگر زبان ها پیچیدگی کمتری دارد و این خود چراغ سبزی برای شروع کار با این زبان است. از طرفی در همه جا از این زبان استفاده می کنند که خب این هم دلیل بسیار محکمی برای شروع کار با این زبان است پس اگر می خواهید برنامه نویسی را شروع کنید این زبان بسیار برای شروع مناسب بوده و شاید بتوان گفت که مناسب ترین زبان است.

جهت مشاوره و ثبت نام با شماره های زیر تماس بگیرید:
041-33251775
09903967591